S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ČASTÉ DOTAZY
ČASTÉ DOTAZY

 

Co je to služba TWISTO? Je tato služba nějak zpoplatněna?

Twisto je služba určená především pro eshopy. Využívá jí např. Rohlík.cz nebo Slevomat.cz. Její použití je jednoduché a není potřeba žádné registrace. Objednáte si zboží (např. vícero druhů šatů) přes náš eshop a vyplníte povinné údaje pro objednávku. My Vám objednávku připravíme, zabalíme a zdarma odešleme (Zásilkovna, Česká Pošta), Vy si doma zboží prohlédnete a vyzkoušíte. Pokud se Vám nebude líbit ani jeden kus - pošlete nám ho zpátky (jediný výdaj pro Vás je poštovné na cestě zpět). Pokud se Vám zboží bude líbit, přijde Vám od TWISTO faktura na úhradu zboží, splatnost faktury je 14 dnů. Pokud uhradíte fakturu do termínu splatnosti - je vše pořád bez poplatku. Pokud budete chtít fakturu uhradit např. až 50 dnů po splatnosti - je zde již malý úrok.

 

Mohu si zboží vyzkoušet?

Ano, Vámi objednané zboží (ale maximálně 3 ks) si můžete vyzkoušet na adrese Jana Růžičky 1233/2, Praha 4. Přesnou adresu najdete v záložce VYZKOUŠENÍ ZBOŽÍ. Dopředu nic neplatíte. Pokud se Vám zboží nebude líbit - prostě nám jej necháte.

 

Máte všechno zboží v eshopu skladem?

Máme většinu zboží skladem, ale 100% skladové zásoby nemáme - není to možné. V eshopu máme kolem 300 produktů a většina šatů se vyrábí v 9 velikostech, toje 2.700 kusů šatů. A proto máme centrální sklad v Anglii.

 

Pokud není mnou vybrané zboží skladem, jak dlouho trvá jeho objednání?

Nové zboží objednáváme prakticky celý týden. Od objednání zboží z Anglie po jeho doručení to jsou 4-5 pracovní dny (menší zdržení může nastat pokud v Anglii nebo v ČR je státní svátek).

O dostupnosti Vámi vybrané zboží - pokud není skladem na prodejně Vás vždy budeme informovat. Zvláště u LIMITOVANÝCH EDICÍ se nové zboží šije jen v omezeném množství v delších časových úsecích a další zboží může být dostupné u výrobce třeba až za 6 měsíců.

Dostupnost šatů, které dovážíme se mění v průběhu sezóny. V létě jsou snadno k sehnání bavlněné a barevné šaty, hůře pak šaty černé, ze silného materiálu a s dlouhým rukášavem a naopak.

Kolekce šatů nejsou stálé. I v případě, že se nejedná o limitovanou edici - výrobce nabízí jeden druh šatů maximálně 1-2 roky. Poté se daná barevná kombinace již nedá objednat a doprodávají se jen poslední kusy.

 

Pokud si nechám zboží zaslat a nebude se mi líbit, mohu jej vrátit?

Ano, pokud Vám zboží zasíláme poštou v zásilce najdete fakturu a formulář jak vrátit zboží. Zboží můžete vrátit do 14ti dnů od doručení na adresu, kde máme sklad a to: Eliška Kubečková, K Verneráku 82/3, Praha 4 - Kunratice, 14004. Více informací najdete v záložce VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Zboží vracejte jako pojištěnou zásilku v nepromokavém obalu. Dle Vašich instrukcí Vám zboží vyměníme za jiné, nebo Vám během 14ti dnů vrátíme peníze na účet.

 

Pokud jsem si zboží zakoupila po jeho vyzkoušení na výdejním místě a pak si to s koupí rozmyslím, mohu jej vrátit?

Bohužel nikoliv. Zákonná 14ti denní lhůta na vrácení peněz platí pouze pro zakoupení zboží distančním způsobem - tj. na dálku. Viz naše obchodní podmínky.

 

Chtěla bych si půjčit šaty na oslavu, ale nejsem z Prahy. Zašlete mi je poštou?

Ne, zboží si musíte vyzvednout osobně a osobně podepsat nájemní smlouvu.

 

Zboží sami šijete, nebo dovážíte?

Většinu šatů dovážíme z Anglie. Autorskou a exkluzivní módu si necháváme šít v Maďarsku nebo v Turecku. Fascinátory do vlasů a jiné doplňky jsou z Anglie nebo z Číny. Náušnice jsou vyráběny v ČR.

 

Jak se o šaty starat? Mohu  je prát v pračce?

Ano můžete je prát v pračce, ale nepoužívejte sypký prací prášek, ale jen tekuté prášky na barevné prádlo. Šaty perte naruby a na co možná nejnižší teplotu (nejlépe program jemné prádlo nebo vlna a kašmír). U bavlněných šatů můžete použít aviváž u syntetických šatů nikoliv.

Spodničky naopak perte jenom se sypkým pracím práškem a bez aviváže. Spodničku perte úplně samostatně nebo v pytlíku na spodní prádlo. Nechejte uschnout ve vodorovné poloze. Pokud není spodnička úplně znečištěna tak ji stačí jen vyvětrat přes noc na ramínku.

 

Chtěla bych krátké šaty nad kolena, jak je to s délkou sukně?

Vesměs je většina šatů z 50.let pod kolena (při výšce 165 cm). Jen šaty TEA DRESS jsou krátké a nad kolena. Pokud jste menší jak 165 cm budou Vám šaty cca do půli lýtek a bylo by potřeba menší krejčovské úpravy - zkrácení na vhodnou délku.

 

Pokud si šaty nechám upravit, necháte mi na ně záruku?

Ne, jakákoliv úprava - zkrácení, zůžení šatů automaticky znamená, že Vám záruka na zboží končí. Zboží upravené na Vaši postavu již není pro nás možné vyměnit za stejný kus nebo prodat.